BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 14, 2010

是看破?还是心态错?

有件事,

我想不通。


谈恋爱,

我这个年龄,

为了什么?


想来想去,

没什么重点。。。



一些朋友,谈着恋爱,

已经知道以后要分手。



还要谈?!!

没重点。

没意思。

酱累做什么?


干嘛那么累?

干脆不谈恋爱吧。。。


干嘛做没重点的是,

等待结果?享受过程?

算了吧!


??等等??
我这么说,对吗?

是我看破?

还是我心态错??

3 comments:

Unknown said...

hey hey~Dots Dots~
你的偉論是發表給媽咪看,
還是發表給我看的啊?

dots said...

who oso can...
XD
for those in a relationship...
XDD

EmPeRor SalAdIna said...

==
Well, i believe its fine to think like that.
U'll feel the other way round one day....
Haha, but holding to this principle will keep you sane, and know what truly love is all about..